fredag 28 november 2008

Min nya hörna

Nu är min hörna i mammas och pappas sovrum äntligen inredd för mig. Jag har ju haft en vagga tidigare, men eftersom jag har blivit så stor har vi införskaffat en spjälsäng. Jag tycker jättemycket om den och har sovit i den både på dagarna och nätterna den senaste veckan. Inte illa tycker pappa som nu kan sträcka ut sig ordenligt i sängen. Mamma tycker också att det är toppen, men jag vet att de båda innerst inne saknar att ha mig i sängen brevid sig :-) Igår när vi var på Ikea skulle mamma hitta nya lakan till min fina säng, det fanns dock inga som passade i färg på barnavdelningen så mamma fick köpa vuxenlakan och ta fram symaskinen. Det blev toppenbra, se bara så mysigt jag har det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej lille sötnosen!

vad mysigt du har fått och vad duktig du är, som sover i egen säng.
Du är en riktigt stor kille nu.
Saknar er jätte mycket särskilt dig. Kramar på er