torsdag 9 oktober 2008

Lillsysslingen Ida

Idag var jag och mamma på besök hos mammas kusin Katarina. Hos tant Katarina finns min allra nyaste släkting, nämligen min syssling Ida. Ida är inte ens en månad gammal och idag var det dags för oss att träffas. Skoj tyckte jag, men Ida sov mest hela tiden så jag tror inte att hon uppskattade mitt sällskap :-) Mamma och tant Katarina fikade, jag tror att det är det enda dessa vuxna gör. Ida sov som sagt och jag satt större delen i mammas knä. Ett tag låg jag på golvet och var ett charmtroll eftersom kameran närmade sig. Jag är redan vid fem månader en riktigt linslus.

Tillslut vaknade Ida och jag fick äntligen titta på henne. Hon var jättesöt och väldigt väldigt liten. Mamma kommer inte ens ihåg när jag var så liten, fast det inte är så länge sedan.

Här ligger jag och Ida bredvid varandra. Ser ni vad jag ser stor ut.

Efter en lång stund åkte jag och mamma hem. Nästa gång vi ses hoppas vi på bra väder så att vi kan gå på promenix i våra fina barnvagnar.

Inga kommentarer: