onsdag 16 juli 2008

Drottningholms slott


Nu är vi tillbaka från vår utflykt. Mamma tycker nog att den var ganska så jobbig. Det började med att jag blev hungrig så fort vi satt oss i bilen, mamma fick stanna redan i Hammarbyhöjden och ge mig mat i bilen, men jag var inte nöjd för det. Jag hade bestämt mig för att det minnsann inte var så roligt att åka bil idag och skrek högt hela vägen till Bromma då jag somnade av utmattning. Väl framme, så fort bilen stannade, vaknade jag och mitt humör var då en anningens bättre. Drottningholm är jättefint och jag fick ligga på en stor gräsmatta medan mamma och Lena proppade i sig en massa mat, sedan var det som tur var min tur.

När vi kom hem kom min mormor och lill-moster på besök. Min moster håller på att ta körkort så hon och mamma skulle ut och övningsköra. Jag får inte åka med så jag fick hålla ställningarna hemma och underhålla mormor. Jag tror att hon fick ryggskott av våra lekar :-)

Nu är det äntligen sovdags och jag tror att jag ska passa på att somna i babysittern ikväll igen, det var faktiskt ganska så skönt igår. Mamma ska titta på Project Runway ikväll så jag ska sova och inte störa. Godnatt!

Inga kommentarer: