måndag 27 april 2009

Buskillen

Jag vet precis vad jag får och inte får göra och jag gör helst det jag inte får. Jag är snabb som en vessla, mamma och pappa har inte en chans när jag sätter igång. Här har jag hunnit stoppa ner toalettpappret i toaletten innan mina föräldrar hann förstå vad som var i görningen.

Imorse fick jag tag på mammas sko och var på god väg... jag gjorde dock misstaget att kika ut genom springan vid toalettdörren så mamma fick syn på mig innan jag hann lägga den där den hör hemma, nämligen i toaletten:-) Busig till tusen, mamma och pappa kommer att ha att göra några år framöver om det var någon som trodde någonting annat. Igår skulle jag hjälpa mamma att plantera blommor. Mamma lade jorden i krukan och jag tog ut den. En jätterolig lek för er som inte provat. Tillslut fick mamma nog och pappa fick rycka in som barnvakt medan mamma gjorde färdigt det hon skulle. Så här såg jag ut då.



Det var tur att jag hade nappen i munnen, annars hade halva påsen jord hamnat där på precis samma sätt som den gula och den lila blomman gjorde.

1 kommentar:

Ylva sa...

Du är då i busigaste laget! Bättre än att vara en tråkmåns iaf! Kram på er!