måndag 6 april 2009

Farmor är toppen!

Idag bestämde sig mamma och pappa för att lämna mig hemma och själva bege sig ner till stan för att gå på bio. Mamma hade ont i hjärtat inför detta, pappa verkade inte bry sig alls. Jag skulle tydligen vara hemma med farmor, detta tyckte jag var okey. Jag och farmor gick ut och tittade på fåglarna utanför så att mamma och pappa kunde smita iväg. Jag märkte inte ens att de försvann och farmor och jag hade det jättetrevligt hela kvällen. Vi tittade på en massa olika djur utanför, fåglar och hundar är verkligen mina favoriter. Efter att vi varit utomhus gick vi in och lekte med mitt nya tangentbord som jag har fått och sedan var det rengöring i duschen som gällde. Välling och sedan var det sängen som hägrade. Farmor gjorde ett riktigt bra jobb för jag saknade inte mamma och pappa en enda gång. Mamma tänkte dock på mig flera gånger under filmen, pappa ingen. Sånt är livet!

1 kommentar:

moster elin sa...

heja heja theo! och farmor såklart som är en sådan toppenbarnvakt. men nu får du komma hem snart theo. jag saknar dig väldigt mycket! sov så gott lilla killen!