söndag 17 april 2011

Cykla med Edvin!

Vad härligt det är nu när våren har kommit! Jag är ute nästan hela tiden och det är min kompis Edvin också. Det vi tycker extra mycket om nu är att cykla på våra trehjulingar. Här cyklar vi utanför vår lägenhet.


Igår var det städdag på området, jag lovar att jag och Edvin var de som städade både bäst och mest. Vi krattade, drog ris och slängde saker. Vi passade på att leka lite i parken också och som belöning för vårt hårda slit fick vi korv med bröd till lunch i gropen. Det var härligt det! Vi passade på att klättra lite i vårt klätterträd som ligger i parken. Här sitter Edvin och tittar på alla som äter lunch i solskenet.


Jag klättrar högre och högre för varje dag och mamma hörde mig förklara för en annan pojke på gården att man måste träna för att bli bättre på att klättra:-)

Inga kommentarer: