lördag 2 juli 2011

Universeum

Jag tog med mig mamma och pappa till Göteborg i dagarna två. Göteborg visade sig ifrån sin bästa sida och pappa blev genast sugen på att flytta dit medan mamma och jag nöjer oss med att besöka den fantastiska staden lite då och då. Vi checkade in på hotellet och begav oss genast till Universeum, något som jag längtat ordentligt efter. Här kommer några bilder.






en härlig och stor varelse, tänk att människor har sådana här hemma



krokodilen tyckte jag mycket om



mycket spännande att se







Nemo har flyttat till Göteborg







jag och pappa tittar på rockorna




fina sjöstjärnor, jag såg en med bara 4 armar.




jag och mamma passade på att klappa en majsorm





utanför Universeum fanns en rolig lekpark. Där hängde jag en stund medan mamma och pappa njöt av solen. Nya vänner träffade jag direkt, det är fantastiskt!



Inga kommentarer: