fredag 26 mars 2010

Skoterkillen


Idag har jag åkt massa skidor tillsammans med mamma. Det var roligt att åka fort, fort. Liften tyckte jag också om, det var bara det att jag var tvungen att koncentrera mig hela tiden för att inte tappa balansen. I slutet kunde jag stå själv med liften mellan benen medan mamma fick hänga bakom, endast för säkerhetsskull. Hjälmen vägrade jag dock att ha på mig, det gick i ett åk, sedan åkte den av. Vantarna var inte heller några favoriter idag, men de fick sitta på stundvis. Efter skidåkningen passade jag och mamma på att åka lite skoter.

Jag hade sedan länge spanat in de coola skotrarna nedanför barnbacken. Oj, vad det gick.
Tävlingsmänniskan i mamma kom fram och vi körde förbi de andra som körde samtidigt som oss på löpande band, att de var barn på ca. 7 år är inget som behöver nämnas.

Inga kommentarer: