fredag 13 mars 2009

Rum för barn

Jag och mamma har haft en händelserik vecka. Besök hos både tandläkare och doktor, firat mormor Eva, träffat kompisar och varit både på öppna förskolan och inne i stan. Vi har hämtat vårt fina köksbord som nu är lackat och alldeles svart. Tänkte att ni ville se några bilder ifrån onsdagen då jag och mamma träffade Kalle och hans mamma Lisa inne vid kulturhuset. Vi åt lunch högst upp i panoramacaféet och styrde sedan vagnarna mot rum för barn där vi tillbringade några timmar. Kul tycker jag, mamma håller med.
I vagnen påväg mot stan, en glad kille
jag och Kalle jobbar i köket
jag leker i grottan
öppna och stänga saker är kul
Nu har vi precis kommit ner till Jönköping och ska hälsa på alla här. Vi bor hos farmor som har en ny lägenhet, spännande! Jag, mamma och farmor ska gå in till stan imorgon, det ska bli kul. Vi har inte varit här sedan jul. Och det är länge sedan vill jag lova.

Inga kommentarer: