lördag 3 april 2010

Vårkänslor

Äntligen börjar det kännas som vår. Trots att jag kommer att sakna all snö är jag glad över att det börjar bli lite varmare och att solen tittar fram lite oftare. Igår var jag och mamma ute i flera timmar. Vi lekte i parken.

Där träffade vi en av mina kompisar, hon heter Maj och är jättesöt. Maj och jag åkte kärra tillsammans, mamma fick dra oss runt runt runt i parken.


Efter en liten stund kom Edith och Edvin ut. Vad jag hade längtat efter dem. Vi cyklade trehjulingar och avslutade med att hjälpa Edvins pappa Calle att tvätta hans cykel och våra trehjulingar såklart. Oj, vad skoj jag hade.


Jag och Edith passade på att hoppa i vattenpölen som bara växte och växte av allt vatten som kom ifrån slangen.

Tänk vad bra att det finns så många kompisar på min gård:-)

Inga kommentarer: