lördag 9 januari 2010

Tills mamma glömde kameran

Här kommer några bilder som mamma hann ta innan hon glömde kameran hos kusinerna i Finspång på juldagen. Enjoy!

Tomten hemma hos morfar och mormor Eva var läskig och fick inte ens komma in i finrummet.

Att sitta hos mamma var tryggt, men jag var lite orolig ändå.

Mormor Eva har också en trygg och välkomnande famn. I like!

Tillslut fick jag öppna julkapparna, jippi.

Av mamma fick jag en docka, den är omtyckt.

När jag sov middag passade mamma, pappa och morbror Johan på att köra ner till Söderköping. Väl framme stod julmiddagen framdukad. Vad mycket god mat.


Jag fick sitta på en vanlig stol som en stor kille.

I Söderköping fanns det massivs med julklappar men ingen tomte, skönt.

På juldagen besökte vi mina kusiner Agnes och Victor, här är jag och Agnes.

Jag hittade Agnes rosa gitarr och jag och pappa som fick låna Victors gitarr rockade loss!

Inga kommentarer: